Hogyan lett egy teljesen fölösleges ital ügyes kommunikációval
a sport nélkülözhetetlen kelléke?
A sportitalbiznisz legnagyobb kommunikációs húzása az volt, hogy elhitették az emberekkel: nem bízhatnak a saját testük jelzőrendszerében. „Amikor szomjasak vagyunk, már késő”, „a szomjúság az utolsó vészjelző, akkor már megtörtént a kiszáradás”, „lehet, hogy nem is vesszük észre, és túl keveset iszunk” ...
www.origo.hutafelspicckozelet20140728-izotonias-italok-milliardos-atveres-gatorade-lucozade-isostar.html?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-5&utm_campaign=sec
A kocsmából indul haza egy alkoholista, de útravalóként még egy kis üveg páleszt betesz a nadrágzsebébe. Ahogy bóklászik össze-vissza az úton, beleesik egy árokba, és megüti magát. Érzi, hogy valami nedvesség elkezd végigfolyni a lábán... Erre kétségbeesve felkiált: - Uram, add hogy csak vér legyen!